Sista arbetsdagen

Tänk att 4veckor redan har gått.. Ska strax jobba mitt sista pass på DinSko här på Nordby. Känns skönt på ett sett(jag får ses ledig resten av sommaren) men sorgligt och tråkigt då jag inte har ett jobb längre:( Arbetskamraterna är hur goa som helst! Vill inte lämna:((

Snacka lite med pappa så efter sommarpersonalen på Kerstins har slutat kan jag kanske jobba en vecka eller två där. Blir ju lite mer pengar iallafall:)

I slutet av augusti/början av september så kommer jag och David åka till Italien:)) Som jag har längtat!!

Ikväll åker jag med Dan och Johan till Mellerud och där stannar jag nu tills vidare:)

På tisdag ska jag äntligen träffa Pörni och vi ska ut på en roadtrip! Kommer bli gött kul! :D

Glömde kanske säga att jag tog mitt jävla körkort i fredags oxå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0